dinsdag 15 april 2014

In de oude Werkplaats

Via Instagram volgde ik Inge uit Nijmegen al een tijdje. Ze haakt mooie dingen zoals dekentjes en vlaggetjes. Opeens verscheen op Instagram een uitnodiging voor een haakochtend bij Inge in 'De oude Werkplaats' in Nijmegen; wie zin heeft om gezellig te komen haken aan een eigen project is van harte welkom! Het leek me hartstikke leuk om Inge en andere medehaaksters te ontmoeten.


Op de facebookpagina van 'In de oude Werkplaats' zag ik foto's van de mooie opgeknapte workshopruimte die Inge verhuurt. Zelf heb ik op FB en IG ook nog reclame gemaakt voor de haakochtend en vorige week woensdag was het zover.


We werden hartelijk ontvangen door Inge en na de koffie en de thee gingen we aan de haak.
 
                                       

Ik heb een hele leuke en gezellige ochtend gehad samen met mede Instagrammers en haaktsters die ik ken via de FBgroep 'Haken in de regio Nijmegen'.

                                   

Gelukkig vond Inge het ook heel geslaagd dus er komt zeker een vervolg en.....ik ben er natuurlijk weer bij! Jij ook?

 
Nogmaals bedankt Inge en tot een volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten