zaterdag 24 mei 2014

Babydeken op herhaling

Alweer te lang geleden dat jullie iets op mijn blog hebben kunnen lezen. Ben de laatste tijd wel veel op Instagram te vinden. Dat gaat allemaal wel iets sneller, maar nu mis ik het bloggen en jullie blogs lezen wel.


Laatst heb ik een langliggend project er weer eens bij gepakt. Een paar maanden geleden maakte ik dit dekentje al in blauw en paars tinten (zie hier) en daarna begon ik vrij snel aan één met rood en roze. Alleen de laatste weken bleef het maar liggen.


Jullie zien het...inmiddels zijn alle vierkantjes gehaakt....nu nog aan elkaar maken. Gisteren alle vierkantjes op tafel gelegd en blijven schuiven met de kleuren tot ik tevreden was (het eerste dekentje heb ik volgens een patroon in elkaar gezet, maar in dit dekentje heb ik meerdere tinten gebruikt en ook restjes opgemaakt. Dus geen gelijk aantal van de verschillende kleuren). Tja....dat aan elkaar maken duurt even en ik kan niet alle dagen de eettafel bezet houden. Ik wist dat er ergens nog een puzzeldeken (weet niet of je het zo noemt) moest liggen.


Nu kan ik de vierkantjes in de deken rollen en weer uitrollen zonder dat de vierkantjes verschuiven.
Ik hoop jullie snel het eindresultaat te laten zien!
Fijn weekend!

13 opmerkingen:

  1. Wat een super slimme oplossing! Mooie kleuren(combi)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is handig!! Super mooi!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een slim idee, die puzzeldeken. Scheelt een hoop werk! Zo te zien wordt het een heel mooie deken, ik ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slim zo'n puzzel deken en super leuke kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha dat is nog eens goed gevonden! En natuurlijk ben ik curieus naar het eindresultaat maar zo te zien wordt dat geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat erg leuk al de grannys.
    Veel plezzier met je haakkunst.Ik het 2 Jaar geleden een grannydeken gekaakt. Mijn kind is er steets nog blij mee.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie deken gaat dat worden. Suc6 met het in elkaar zetten
    Groetjes mamaleintje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een handig idee, van de puzzelmat! Prachtige kleuren ook.. ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Groetjes,
    Miriam
    't bezige bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke blog, ik vond u via andere blogger..leuk om hier te lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er alvast heel mooi uit!!

    Groetjes,
    Stefanie

    www.cutedutch.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Me gustan los colores que has utilizado

    BeantwoordenVerwijderen
  12. love the colours!!!!
    happy weekend, xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen